Inspiracje na święta


Następny raport z uwalniania tkanin odbędzie się dnia 16 grudnia.

Tym razem wprowadzimy parę zmian.
W podsumowaniu będą tylko rzeczy uszyte przez Was od poprzedniego podsumowania a cała lista będzie uaktualniania i pozostanie w zakładce u góry bloga. To dlatego, że lista robi się coraz dłuższa (co mnie i Was pewnie cieszy:)) i myślę, że ciężko się ją przegląda.
Na to rozwiązanie pomogła mi się zdecydować DorARTthea :)


A dzisiaj będzie coś innego niż dotychczas.
Seria inspiracji dotyczących szycia świątecznych ozdób i dekoracji. No i resztki tkanin będą w sam raz ;]

Jak zrobić taką gwiazdkę z tkaniny zobaczycie tutaj.
źródło
Filcowe ozdoby na choinkę obejrzycie tu i tu.

źródło

Przykładowy wykrój na misia z powyższej książki:Książka o szyciu zabawek - tutaj



Filcowe ozdoby (klik) + szablon

źródło
I masa wykrojów na miśki tutaj.
Na przykład takie:



Skarpeta na prezenty:


Ozdoby choinkowe z filcu/papieru (klik)

źródło
Rudolf i mikołaj z resztek filcu - tutaj
Zdjęcia i instrukcja pochodzą z tego bloga.

 

Bożonarodzeniowo z filcu (klik)

źródło
Renifer - wykrój do ściągnięcia tutaj.

źródło


Choineczki uszyła już Złota Pszczoła i to u niej znalazłam tą inspirację.
Instrukcja wykonania tutaj.

źródło

Piernikowy ludzik.
Instrukcję znajdziecie tutaj a tutaj wykrój.

źródło
Piernikowe domki do uszycia z filcu luz ze sztywniejszych tkanin.


źródło
Proste bombki z 2 kółeczek, wykonane przy użyciu ozdobnych ściegów a później wypchane. Sama robiłam takie parę lat temu wykorzystując stare kawałki koronek.

źródło
Płaskie bombeczki i aniołki z filcu.
I kilka wykrojów na inne kształty.


źródło
źródło

Plus coś dla lubiących wykorzystywanie resztek włóczek.
Instrukcja po angielsku tutaj.

źródło
A może macie jeszcze jakieś ciekawe pomysły albo inspiracje? Podzielcie się w komentarzach :)


Komentarze

  1. Nadgryzione ciacho jest świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu, jakie śliczności! Wszystko mi się podoba, takie piękne, kolorowe i wesołe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piernikowy ludzik jest bombowy! :D
    Ja bym tylko go tak nie amputowała ze wszystkich stron i nadgryzłabym jedynie główkę, bo słodko to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ha! a ja własnie mam renifaery na warsztacie, kupiłam książkę rok temu i jakoś nie mogłam się zebrać do uszycia...no ale wreszcie mam przygotowany materiał:D.

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne musze pokazac koniecznie swojej "psipsiólce" bo ona zamierza ozdoby szyć

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne ozdoby, aż trudno zdecydować co by się chciało robić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniferki boskie! No i oczywiście choineczki :)))
    Pięknie dziękuję za link do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie rozbroiły ozdoby z pierwszego zdjęcia, są cudnej urody, aż chce się takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne, a dla mnie naj - te ostatnie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. och jaki świetny post napisałaś, no dzięki, napewno coś wykorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Inspiracje super! Ja też się zabieram za świąteczne ozdoby, mam nadzieję, że wciągu tygodnia uda mi się podzielić swoimi pomysłami:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepszy jest piernikowy ludzik, koniecznie muszę go uszyć :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Te czerwone ozdoby na samym dole są super! Wreszcie będzie co robić ze ścinkami czerwonej wełny!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz